niedziela, 31 lipca 2016

Kontynuacja "Odnalezionej odwagi"...

Witajcie kochani

Jak zwykle dla tych z Was, którzy na facebooka nie zaglądają, mam informację na temat kontynuacji "Odnalezionej odwagi" - jestem w trakcie jej pisania, ale nie idzie mi dobrze. Stoję w miejscu i nie umiem z niego ruszyć. Jak wspomniałam w poście na facebooku, dużo zmieniło się w moim życiu - stąd moje obawy. Boję się, że nigdy tego nie ukonczę :( I nie mówię o historiach pomiędzy, tylko o głównej fabule - dlatego na daną chwilę postanowiłam ruszyć z czymś nowym. "Ja i moja Rilidia" to romans z elementami paranormalnymi, dlatego mam nadzieję, że się Wam spodoba. Powiem Wam też w sekrecie (więc cii ;)), że skonczyłam następną książkę, znowu o innej tematyce ;) Wszystko jednak jak wiadomo kręci się wokół sprzedaży, dlatego mam nadzieję, że mi pomożecie ;) Chciałam też przeprosic tych z Was, którzy czekają na kontynuację - mam nadzieję, że znajdę siłę by ją w końcu skonczyć.


Pozdrawiam Was serdecznie

Dragona

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz