piątek, 5 sierpnia 2016

Czekanie...

Witajcie kochani :)

Czekam własnie na umowę z wydawnictwa - cieszycie się? Bo ja tak :D To oznacza, że ebook "Ja i moja Rilidia" zostanie na 100% wydany :D Dla tych z Was co nie czytali poprzednich postów - ebook znów wyda cudowne wydawnictwo Witanet :)

Czy są tu osoby ciekawe, o czym to będzie? - Przynaję, że ciągle przygotowuję tekst na "Tył okładki". Powiem Wam jednak pewną ważną rzecz odnośnie tej publikacji.

"Odnaleziona odwaga", "Głos wilka", oraz "Zaspokojone marzenia" - te trzy książki łączy parę aspektów, gdyż są to książki o Linie i Subaru. Nie na to jednak chciałabym zwrócić tym razem uwagę - wszystkie 3 książki są pisane "z obserwatorium" jak je czasami określam. Ci z Was co czytają często na pewno wiedzą o co chodzi ;) "Ja i moja Rilidia" jest w przeciwieństwie do nich pisane w tzw. formie "Ja" czyli pierwszoosobowej :)

Mam nadzieję, że gdy już ebook zostanie wydany i przeczytacie tą książkę, powiecie mi szczerze - która forma jest w moim wykonaniu lepsza? Jestem bardzo ciekawa co powiecie :)

A na razie zostawiam Was - trzeba jakoś się ogarnąc i brać za następną ksiązkę ;)

Pozdrawiam

Dragona




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz