środa, 17 sierpnia 2016

Umowa :)

Witajcie kochani :)

Jak wspominałam parę dni temu (to minęło już tyle czasu? O_o Przepraszam >.<), czekałam na umowę z wydawnictwa i wreszcie ją mam :D Sprawa załatwiona, muszę tylko odesłać ;) "Ja i moja Rilidia" zostanie wydana (mam przynajmniej taką nadzieję) - pod koniec roku. Przypominam, że mamy sierpień, a więc aż tak dużo nie zostało :) Ale się cieszę :) - mam nadzieję, że Wy także ;)

Jak mijają Wam wakacje? U mnie powoli, ale kończę już następną historię :D Rok 2016, mimo dużej przerwy w pisaniu, jest dla mnie bardzo produktywny - to już trzecia książka skończona (albo prawie) w tym roku. Jednak urlop daje dużego kopa :P Nie powiem o czym jest ta książka - ale wyznam, że to pozycja Tylko dla kobiet, choć sądzę, że i paru mężczyznom się spodoba ;) Może za jakiś czas pokuszę się o fragment ;)

Miłego dnia dla Was wszystkich

Dragona

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz