niedziela, 18 września 2016

Niedziela i przemyślenia

Witajcie kochani :)

Jak mija Wam rok szkolny? (albo dni pracy? ;)). U mnie na tym horyzoncie nastąpiła zmiana, ale cichutko - to tajemnica :P

Tak czy siak chciałam Was przeprosić za "ciszę w eterze", ale w moim życiu ostatnio następuje zmiana na zmianie. Czuję, że w formie pisarskiej również.

Każda książka, jaką teraz piszę, różni się od "Odnalezionej odwagi", głównie postacią bohaterki. Bo musicie wiedzieć, że w czasie, gdy pisałam tą książkę, byłam w emocjonalnym dołku. Stąd "słabość" mojej bohaterki. Teraz, po tych kilku latach, widzę dużą zmianę - nie tylko w sobie, ale i w kolejnych postaciach jakie tworzę. Bohaterka "Ja i moja Rilidia", została stworzona na, powiedzmy, "pograniczu" mojego samopoczucia. Mam nadzieję, że w dalszych opowieściach, zauważycie zmianę, jaka nastąpiła nie tylko we mnie, ale i w mojej pracy.

Kończąc na tym, chciałabym życzyć Wam spokojnej niedzieli :)

Dragona

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz