niedziela, 27 listopada 2016

"Odnaleziona odwaga" - kilka słów po kilku latach

Witajcie kochani

W tym poście chciałam zwrócić uwagę na ebook "Odnaleziona odwaga", który wydałam pod koniec 2014 roku.

Często natrafiam na recenzje o dość mocnym przesłaniu, by jej nie czytać. Że jest delikatnie mówiąc: "Bardzo słaba". No cóż - nie chcę się tłumaczyć, czy cokolwiek i nie będę. "Odnaleziona odwaga" jest dla mnie ważną książką, mimo iż nie jest tak udana jak mi się w tamtej chwili wydawało. Po tych dwóch latach, od czasu jej wydania, powrót do niej przypomina mi powrót do tamtego smutnego okresu.  Mimo wszystko chciałabym by dać jej szansę - była pisana w bardzo ciężkim okresie mojego życia, gdzie kierowały mną silne uczucia. Stąd zapewne pewien rodzaj chaosu w niej zawarty i niedoszlifowanie. No cóż, według mnie człowiek uczy się całe życie. Dziękuję w tym miejscu tym, którzy po wydaniu "Odnalezionej..." udzielili mi wsparcia, oraz tym, którzy skrytykowali ją - dało mi to kopa, by walczyć dalej :) Teraz będę wydawać 4 ebook, czeka Was też nowa opowieść w 2017 roku - czy to nie jest objaw faktu, że jak się mocno czegoś pragnie, jeśli się w coś wierzy, jeśli walczy się o swoje marzenia, to to może stać się rzeczywistością? Przez ostatnie lata przeszłam długą drogę, nie tylko autorską. Moja życie się zmienia i zmienia się i mój styl. Mam nadzieję, że dalsze lata dadzą i mnie i Wam kochani, coraz więcej dobra. Bo wierzcie mi - Zasługujemy na to :)

Życzę Wam spokojnej nocy

Dragona R.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz