niedziela, 28 maja 2017

Małe zmiany na Blogu, życzenia z całego serca oraz krótki komunikat

Witajcie kochani :)

W końcu zmieniłam trochę blog - uznałam, że skoro robi się ciepło, to by się zdało ;) Chciałam też przy okazji życzyć wszystkiego najlepszego Pannie A. czyli pani Ani Rosińskiej - miała urodzinki, a ja dopiero co to odkryłam. Także wszystkiego Naj Naj Aniu - może są to spóźnione życzenia, ale szczere :)

Dla tych z Was, co mimo wszystko zaglądają na ten blog - w dziale Zapowiedzi, wprowadziłam rok 2018 przy dwóch seriach. Mam nadzieję, że będziecie wyczekiwać tych książek, które powoli coraz bardziej klarują się w mojej głowie i jeszcze trochę a pierwsza z nich będzie gotowa. Jeśli dobrze pójdzie, któraś z książek może ukaże się na początku przyszłego roku - wszystko zależy od Was :)

Uściski dla Was Wszystkich


Dragona

1 komentarz: